Sfaturi utile pentru alergare 


 Pentru început, aveți nevoie de echipament (pantofi, îmbrăcăminte sau accesorii) comfortabile și adecvate.  
 Pașii necesari ar fi următorii :

1
 Cumpărați pantofii de alergare care se potrivesc stilului dumneavastra și un echipament textil comfortabil.

2
 Setați-vă un obiectiv. Ar putea fi alergarea unui traseu de 5 km sau pierderea a 5 kilograme din greutatea corporală.   Asigurați-vă că obiectivul dumneavastră este unul realizabil .

3
 Găsiți un prieten pentru a alerga împreună. Astfel, motivația dumneavastra va fi mai mare și mai importantă.  

4
 Alergați pe asfalt sau pe un drum pavat/bătătorit. Suprafața moale vă va obișnui mai mult cu șocul (atunci când talpa piciorului atinge suprafața dură). 

5
 Beți multă apă . Încercați să beți câte 10 ml la fiecare 20 de minute. Este dovedit faptul că deshidratarea înainte și în timpul exercițiilor poate avea  consecințe asupra performanței, în timp ce creșterea intensității fiziologice mărește și efortul depus pentru a realiza această activitate.

6
 Începeți prin a merge pe jos timp de două minute și apoi faceți jogging timp de un minut. Acest lucru îl puteți repeta de 5-10 ori ( puteți repeta de mai multe ori dacă credeți că puteți face asta fără a obosi foarte tare  ), și continuați până când vă intrați în ritm . 

7
Treceți la pasul următor și mergeți pe jos timp de două minute și faceți jogging timp de tot două minute . Acest lucru se poate repeta de 4-8 ori ( puteți repeta de mai multe ori dacă credeți că puteți face asta fără a obosi foarte tare ). Odată ce puteți face opt repetări de acest fel, creșteți timpul pentru jogging la trei minute și repetați acest pas de 4-8 ori .

8
 Reduceți timpul de mers pe jos la un minut, apoi adăugați  în fiecare săptămâna câte două minute de jogging , până când veți elimina de tot timpul de mers pe jos.

9
 Puteți ține un jurnal de alergare dacă  vă puteți înregistra fiecare pas pe care il faceți. Este foarte bine pentru a vă motiva.

10
Distrați-vă !



Sfaturi de top pentru a vă pregăti pentru competiții

 Fiecare dintre noi aleargă, din diferite motive, un maraton sau orice altă competiție. Alții le tratează ca pe niște provocări, cum ar fi o distanță mare. 
Înainte de a intra in aceste competiții, ar trebui să aveți foarte clare motivele pentru care alergați deoarece acest lucru vă va motiva de fiecare dată comportamentul înainte și în timpul cursei.