Cost livrare in Easybox si Fanbox doar 5 lei
Termen de livrare: 2 - 7 zile lucratoare

Informatii despre transport



Livrarile se fac numai pe teritoriul Romaniei prin intermediul companiei de curierat rapid Fan Courier, in zonele geografice indicate in formularul de comanda.

Costurile de transport sunt urmatoarele:

1. Pentru comenzile cu valoare mai mare sau egala cu 200 lei, ai livrare gratuita la tine acasa. Daca valoarea comenzii este de pana in 200 lei, atunci costul transportului este de 17 lei.

Pentru toate comenzile cu plata ramburs costul de procesare numerar este 3 lei, indiferent de valoarea comenzii.

2. Cost livrare in Easybox sau Fanbox:  5 lei. 

Atentie! Daca cumparatorul nu isi ridica comanda din easybox / fanbox si este returnata de catre curier, atunci, nu se considera ca a renuntat la contract (adica a notificat cumparatorul ca doreste sa returneze comanda), si nu suntem nevoiti sa returnam costul de livrare. 

Atentie! In cazul in care easy box-ul selectat este plin, comanda se redirectioneaza catre cel mai apropiat locker.

Livrarea, atat a comenzii cat si a returului, poate fi urmarita si pe site-ul Fan Courier. SC GENCO TRADE SRL nu se face raspunzatoare de eventuale deficiente tehnice care pot afecta functionarea site-ului.

Produsele se vor livra in termen de 2-7 zile lucratoare din momentul primirii mesajului generat automat pentru confirmarea comenzii. 

In situatii exceptionale (de exemplu, dar fara a se limita la: perioade aglomerate pentru comenzi/livrari cum ar fi sarbatorile de Paste/Craciun etc, perioade de reduceri/soldari, etc) termenul de livrare se poate prelungi pana la 14 zile lucratoare, cu anuntarea prealabila a clientului.

Produsele comandate catre magazinele INTERSPORT se vor livra in locatie in maximum 5-7 zile lucratoare din momentul primirii mesajului automat pentru confirmarea comenzii. Ulterior, se pot ridica din magazin in maximum 7 zile lucratoare din momentul primirii notificarii ca au ajuns in locatie.

Atentie!
In cazul trecerii eronate a codului postal de catre client in formularul de comanda, clientul este direct raspunzator de eventuala livrare la o adresa gresita si va suporta taxele de retrimire la adresa corecta. Acest fapt se datoreaza generarii automate a AWB-ului in momentul finalizarii comenzii.

In cazul in care coletele nu au fost ridicate de catre client (telefon gresit, adresa incompleta, etc), coletele nu se retrimit. Clientul trebuie sa plaseze o noua comanda daca produsul / produsele se mai regasesc cu stoc in site.

Termenul de livrare se poate prelungi in cazuri exceptionale, neimputabile sau neatribuibile SC Genco Trade SRL, cum ar fi conditii meteorologice nefavorabile, etc, dar nu poate depasi durata de 30 de zile de la efectuarea comenzii.