LIVRARE GRATUITA in Easybox si Fanbox
Termen de livrare: 2 - 7 zile lucratoare

6 SFATURI pentru un abdomen de invidiat

6 SFATURI pentru un abdomen de invidiat

Zilele de vară au trecut, dar cum timpul pare ca trece cu viteza luminii trebuie sa ne pregătim pentru vara viitoare și știm cât de mult îți dorești un abdomen bine modelat.

Avem 6 sfaturi pentru a le obține ușor și rapid.

1. Combinația perfectă? Întărirea mușchilor și arderea grăsimilor

Este bine să ne întărim mușchii, dar știai că formarea abdomenului depinde de procentul de grăsime care se află între fibrele musculare. Prin urmare, cu cât avem mai puțină grăsime între fibrele musculare, cu atât va fi mai ușor să ne formăm abdomenul pe care cu toții ni-l dorim.

2. Și totuși NU trebuie să facem multe repetări pentru a pierde grăsimea de pe burtă

Oricine a spus că trebuie să ne exersam constant burta pentru a pierde grăsimea dorită se înșeală. Producția de energie necesită arderea grăsimilor din toate părțile corpului pentru a produce energia necesară pentru arderea grăsimilor.

3. De ce ai nevoie? O dietă săracă în grăsimi împreună cu exerciții aerobice

Pentru a reduce grăsimea trebuie să reduceți cantitatea de grăsime pe care o consumați în alimente și să creșteți consumul de carbohidrați precum orezul, cerealele sau cartofii. În ceea ce privește exercițiile aerobice, intensitatea moderată de 3-4 ori pe săptămână timp de 30-40 de minute este ceea ce trebuie să faci. Atenție, nu la intensitate mare deoarece va arde glicogenul și nu grăsimea.

4. Faceți exerciții de rezistență sau folosiți greutatea corporală

Exercițiile de rezistență sau utilizarea greutății corporale ajută la creșterea metabolismului și, prin urmare, pierderea grăsimilor devine mult mai ușoară.

5. Exersează-ți abdomenul

Da, am spus că nu trebuie să soliciți în mod constant o parte a corpului pentru a vedea rezultate, dar nu deloc. Am două exerciții simple care sunt cheia pentru a-ți întări abdomenul:

  • abdomene laterale

3x15 ori alternativ, de 3 ori pe săptămână

  

  • Așezări

De 30-45 de ori cu pauză la fiecare 10-15 repetări, de 3-4 ori pe săptămână.

  

6. Folosiți instrumente care susțin capul

Există produse pe piață care ajută exercițiile pentru abdomene cu sprijinul necesar pentru brațe și cap pentru a evita rănirea la nivelul gâtului și vertebrelor. Puteți găsi astfel de instrumente aici (link).

CE MAI ASTEPȚI? ÎNCEPE DE AZI!